مزایای استفاده از استند

استفاده از استند چه مزیت هایی دارد؟

این یک واقعیت است که استفاده از استند نمایش محصول می تواند به طور قابل توجهی باعث بهبود فروش محصولات شما شود. مطالعات نشان می دهد که بخش بزرگی از مصرف کنندگان اغلب تصمیمات خرید خود را درست زمانی که آن ها در محل خرید هستند و در جایی که آن محصول نمایش  داده  می شود ، یعنی همان قفسه ها و استند های نمایش محصول، می گیرند.

در رویدادهای بزرگ یا نمایشگاه ها، کاملاً قابل مشاهده است که بسیاری از مصرف کنندگان نیز تشویق می شوند که محصولاتی را که  در این نمایشگاه ها در قفسه های اختصاصی و استند های اختصاصی نمایش داده شود، خریداری کنند.

به عنوان یک ابزار بازاریابی، استند نمایش محصول  در محل عبور افراد ، برای ایجاد این رفتار خرید بسیار مؤثر است. این رفتار بخش قابل توجهی از فروش بسیاری از شرکت ها را شکل می دهد، زیرا مردم بیشتر مایل به خرید محصولاتی هستند که به  آن ها ارائه می شود، حتی اگر آن ها واقعاً به آن نیازی ندارند و یا قصد خرید آن را ندارند.

با قرار دادن محصولات خود در یک قفسه اختصاصی یا همان استند نمایش محصول، شما اساساً محصول خود را به مشتری کنونی و پس از آن ارائه می دهید، که در واقع مؤثرتر از قرار دادن محصولات خود در قفسه ای است که می تواند در میان بسیاری از محصولات شرکت های دیگر گم شود یا بدتر از میان محصولات رقبایتان قرار بگیرید. با استفاده از استند نمایش محصول، شما دیگر نیازی به ابزاری برای رقابت با محصولات دیگر در فضای قفسه های مشترک ندارید، زیرا شما اساساً  محصول خود را دقیقاً در جای خود یعنی همان استند اختصاصی خود قرار داده اید.

علاوه بر این، استند نمایش محصول به شما امکان برقراری ارتباط  با خریداران بالقوه یا مشتریان را  می دهد. مانند دیگر ابزارهای بازاریابی شما می توانید با سفارشی سازی و  یا شخصی سازی  استند خود برای ارسال پیامتان به صورت اثربخش تر عمل کنید. در طراحی استند نمایش محصول فرصت استفاده از خلاقیت ها و استراتژی بازاریابی نیز وجود دارد. به طور کلی، استند  نمایش محصول لوگو و نام شرکت شما و یا حتی برخی از جزئیات تماس و یا سایر اطلاعات مربوط به شما و محصول شما را خواهد داشت.

اما به غیر از این موارد، شما همچنین می توانید از طرح های گرافیکی مورد نظر خود و سایر عناصر بصری که می تواند برای کمک به مشتریان بالقوه تان برای درک محصولات و کسب و کارتان مؤثر باشد، نیز استفاده کنید. همچنین برای به حداکثر رساندن اثربخشی استند نمایش محصول ، باید مطمئن شوید که طراحی استند در جهت جذب توجه مشتریان برای درک مزایای محصول شما باشد.

اگر در زمینه طراحی استند و قفسه‌ به کمک نیاز داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه فیت در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *