نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته، آذرماه سال 1398

دومین حضور فیت در نمایشگاه بین المللی تبلیغات بازاریابی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی بازاریابی، تبلیغات و صنایع وابسته فرصتی بود تا گروه فیت برای بار دوم جدیدترین محصولات خود شامل استند فلزی، استند ایستاده و استند رومیزی را به نمایش بگذارد. شرکت فیت در سال 1398 پس از یک دوره حضور و تلاش مستمر برای بهبود محصولات خود برای دومین بار با محصولاتی توسعه یافته تر، ایده ها و استند های جدید خود در زمینه استند ایستاده، استند های رومیزی و استند های فلزی حضور یافت. این نمایشگاه از تاریخ 26 لغایت 29 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور گرم همراهان هیشگی و افتخار میزبانی جناب آقای دکتر پرویز درگی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران برگزار شد.

حضور دکتر درگی

 

نمایشگاه بین المللی تبلیغات،گروه فیت

نمایشگاه بین المللی تبلیغات

بسیاری از شرکت ها و فعالان داخلی و خارجی از غرفه بازدید کرده و محصولات فیت را از حیث نوآوری، کیفیت برتر و اجرای دقیق سازه مورد بررسی قرار دادند. هدف فیت در این دوره از حضور خود ارائه استندهایی با قابلیت های جدید با بهترین کیفیت بود. مدیران و کارشناسان فیت در غرفه فیت حضور فعال داشته اند و پاسخگوی سوالات آن ها بودند.

نمایشگاه بین المللی تبلیغات

نمایشگاه بین المللی تبلیغات2

از آنجایی که ارتقاء کیفیت محصولات در فیت هیچ گاه متوقف نمی شود، نظرات، پیشنهادات و ایده های بازدید کنندگان جمع آوری گردید تا در تولیدات بعدی به کمک آن ها محصولات با کیفیت تر و کارایی بهتر ارائه گردد.

فیت در راستای کمک به تولید ملی با بهره گیری از توان داخلی و نیروی انسانی متبحر همواره محصولاتی قابل رقابت با کالاهای خارجی تولید می نماید.

از سری خدمات فیت مشاوره و طراحی رایگان استند مطابق با محصول و نیاز شما می باشد. همکاران فیت همواره در تلاش اند با ارائه برخی پیشنهادات با بهره گیری از ایده های جدید در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین طرح همراهی کنند.