استند راهی آسان و سریع برای نمایش محصولات

استند و مزایای آن

ایجاد یک مکان نمایش جذاب برای فروش محصولات می تواند مشتری را به سمت خود جلب کند، کالاهایی که دیرتر فروش می روند را تبلیغ کند ، یک فروش جدید را اعلام کند یا محصولات جدید را برجسته کند. اگر نمای فروشگاه  به گونه ای  است که یک یا چند قسمت را برای به نمایش گذاشتن محصول شما دارد، این به نفع شماست. در این صورت یکی از اثبات شده ترین (و کم هزینه ترین) تبلیغات را با استفاده از استند در اختیار دارید.

برخی از فروشگاه ها، ممکن است فاقد محلی برای نمایش محصول شما باشند ، اما ناامید نشوید. اینجاست که قفسه نمایش محصول در انواع مختلف استند فلزی، استند چوبی، استند آکریلیک به کمک ما می آید. مکان های زیادی در سراسر فروشگاه برای ساخت قفسه های زیبا وجود دارد. ابتدا در آستانه فروشگاه بایستید. این قسمت درگاه است. به طور معمول ، شما مستقیم وارد فروشگاه  می شوید و در ابتدا به اطراف توجهی نمی کنید. در ورودی ایستاده و مشتریانی که وارد می شوند را ببینید چه چیزی میبینید؟ چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ می توانید یک ایده خوب برای طراحی قفسه زیبا بگیرید و یا قسمت های ناکارآمد فروشگاه را تشخیص بدهید که قفسه ها را آنجا قرار ندهید.نگاهی به جریان ترافیک فروشگاه بیندازید.

آیا مناطقی وجود دارد که یک نقطه کانونی برای مشتریان باشد، که بتوانیم قفسه را آنجا قرار دهیم؟

برای برنامه ریزی قفسه های خود وقت بگذارید. ببینید کدام نوع قفسه مناسب محصول شما است. استند رومیزی یا استند ایستاده.آنچه را که می خواهید به دست آورید در نظر بگیرید ، بودجه تهیه کنید و موارد مهم را در طراحی قفسه تعیین کنید، مانند:

اندازه اشیاء، رنگ، کانون توجه مشتریان، نورپردازی، سادگی و در عین حال جذابیت قفسه.

همکاران ما در مجموعه فیت در تلاشند تا شما را در هر یک از مراحل بالا همراهی کنند.

استند فلزی

استند فلزی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *