استند عاملی موثر بر رفتار خرید اکثر ما در فروشگاههای بزرگ زمانی که در صف صندوق چشممان به شکلاتها و آدامسهای کنار صندوقدار میافتد. ناخودآگاه چند عدد از آنها را به سبد خرید خود اضافه میکنیم. اگرچه شاید نیازی به آن ها نداشته باشیم. اما گویا این محصولات به شکلات، آدامس و… و تنها به […]
http://thefit.ir/wp-content/uploads/2020/03/images20.png225225fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-03-25 16:17:212023-06-19 18:07:53استند و تغییر رفتار خرید مشتری
استند جایگاهی ویژه برای تبلیغ محصول بازاریابی و تبلیغات با استفاده از استند یکی از راه های بازاریابی مطلوب است. به عنوان مثال قرار دادن استند در داخل و خارج از فروشگاه ها باعث بهتر دیده شدن محصولات می شود و از دور و نزدیک نظر افراد را به خود جلب می کند. استفاده از […]
http://thefit.ir/wp-content/uploads/2020/01/Metal_Stand_Battery.jpeg35433543fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-03-17 02:04:432023-06-19 18:08:09بازاریابی و تبلیغات با استفاده از استند
استند و تبلیغات در نقطه خرید و فروش استندها در انواع مختلف چوبی، فلزی، آکریلیک به عنوان یکی از ابزارهای POP به منظور ارائه نمای اضافی و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای یک محصول ، جدا از قفسه های راهرو سنتی محل خرید وجود دارند. این استندها اغلب در وسط راهرو های فروشگاه بزرگ […]
http://thefit.ir/wp-content/uploads/2020/03/images222.jpg225225fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-03-05 22:45:112021-06-22 19:19:41تفاوت تبلیغات در نقطه خرید و فروش
استند برای جلب توجه افراد کاربرد استند برای جلب توجه افراد و تاثیرگذاری بر روی آن ها برای خرید و تبدیل شدن به یک مشتری بی شک اهمیت خاص خود را دارد. انتخاب یک استند فروشگاهی مناسب مانند استند ایستاده ، استند رومیزی و … بسیار مهم است. استند باید بتواند افراد را متوقف کند. […]
استند نمایش محصول تبلیغات خلاق استند نمایش محصول چه کمکی به فروش ما می کند؟ نمایش محصول در هر فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است چرا که نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد. استفاده از انواع استند چوبی، استند فلزی، استند اکریلیک یکی از این راه های نمایش محصول است. ماهیت این استندها در صنایع […]
http://thefit.ir/wp-content/uploads/2020/03/shope-stand-e1583160421197.jpg300300fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-01-19 22:11:022023-06-19 18:11:17استند نمایش محصولات یعنی فروش بیشتر
استند و مزایای آن ایجاد یک مکان نمایش جذاب برای فروش محصولات می تواند مشتری را به سمت خود جلب کند. کالاهایی که دیرتر فروش می روند را تبلیغ کند. یک فروش جدید را اعلام کند یا محصولات جدید را برجسته کند. اگر نمای فروشگاه به گونه ای است که یک یا چند قسمت را […]
http://thefit.ir/wp-content/uploads/2015/10/Styx-آرشیپل.jpg700700fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-01-06 23:13:462023-06-19 18:13:16استند راهی آسان و سریع برای نمایش محصولات
استند یکی از ابزار های تبلیغات درون فروشگاهی یکی از مؤثرترین انواع تبلیغات، تبلیغات درون فروشگاهی است. مطالعات و پژوهشها نشان می دهند که بیش از ۷۰ درصد تصمیمات خرید مشتریان در محل خرید گرفته میشود. با توجه به تبلیغات مناسب درون فروشگاهها و در نقطه خرید میتوان به نتایج مطلوبی در فروش و بازاریابی و […]
5ویژگی یک استند خوب هر روزه شما با انتخاب های متعددی بمباران می شوید. حتی یک کارگر ساده فروشگاه مواد غذایی هم می داند که بازار چگونه با هزاران برند مختلف در حوزههای مختلف پوشیده شده است. بنابراین شما چگونه می تواند مشتریان خود را ترغیب کنید تا از میان محصولات فراوان رقبا محصول شما را خریداری […]
انتخاب رنگ استند مطالعات بازاریابی نشان می دهد که 90 درصد از قضاوت های لحظه ای در مورد برندها و محصولات فقط به رنگ بستگی دارند. هر جستجوی گوگل نتایج مختلفی در مورد روانشناسی رنگ ها به همراه دارد مانند برخی از اطلاعات کلی زیر: قرمز دلالت بر هیجان دارد. آبی نشانگر قابلیت اطمینان است. […]
طراحی خلاقانه استند خلاقیت در طراحی استند در تمام زمینه ها و برای انواع محصولات قابل مشاهده است.در ادامه تعداد مختصری از این موارد را می توانید ببینید.
http://thefit.ir/wp-content/uploads/2019/07/33.jpg539531fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2019-07-17 19:18:192021-06-22 19:21:25ایده های جالب و خلاق در ساخت استند
استند و تغییر رفتار خرید مشتری
/در مقالهها /توسط fitاستند عاملی موثر بر رفتار خرید اکثر ما در فروشگاههای بزرگ زمانی که در صف صندوق چشممان به شکلاتها و آدامسهای کنار صندوقدار میافتد. ناخودآگاه چند عدد از آنها را به سبد خرید خود اضافه میکنیم. اگرچه شاید نیازی به آن ها نداشته باشیم. اما گویا این محصولات به شکلات، آدامس و… و تنها به […]
بازاریابی و تبلیغات با استفاده از استند
/در مقالهها /توسط fitاستند جایگاهی ویژه برای تبلیغ محصول بازاریابی و تبلیغات با استفاده از استند یکی از راه های بازاریابی مطلوب است. به عنوان مثال قرار دادن استند در داخل و خارج از فروشگاه ها باعث بهتر دیده شدن محصولات می شود و از دور و نزدیک نظر افراد را به خود جلب می کند. استفاده از […]
تفاوت تبلیغات در نقطه خرید و فروش
/در مقالهها /توسط fitاستند و تبلیغات در نقطه خرید و فروش استندها در انواع مختلف چوبی، فلزی، آکریلیک به عنوان یکی از ابزارهای POP به منظور ارائه نمای اضافی و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای یک محصول ، جدا از قفسه های راهرو سنتی محل خرید وجود دارند. این استندها اغلب در وسط راهرو های فروشگاه بزرگ […]
ویژگی های استند مناسب از دید حرفه ای ها
/در سایر, مقالهها /توسط fitاستند برای جلب توجه افراد کاربرد استند برای جلب توجه افراد و تاثیرگذاری بر روی آن ها برای خرید و تبدیل شدن به یک مشتری بی شک اهمیت خاص خود را دارد. انتخاب یک استند فروشگاهی مناسب مانند استند ایستاده ، استند رومیزی و … بسیار مهم است. استند باید بتواند افراد را متوقف کند. […]
استند نمایش محصولات یعنی فروش بیشتر
/در مقالهها /توسط fitاستند نمایش محصول تبلیغات خلاق استند نمایش محصول چه کمکی به فروش ما می کند؟ نمایش محصول در هر فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است چرا که نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد. استفاده از انواع استند چوبی، استند فلزی، استند اکریلیک یکی از این راه های نمایش محصول است. ماهیت این استندها در صنایع […]
استند راهی آسان و سریع برای نمایش محصولات
/در مقالهها /توسط fitاستند و مزایای آن ایجاد یک مکان نمایش جذاب برای فروش محصولات می تواند مشتری را به سمت خود جلب کند. کالاهایی که دیرتر فروش می روند را تبلیغ کند. یک فروش جدید را اعلام کند یا محصولات جدید را برجسته کند. اگر نمای فروشگاه به گونه ای است که یک یا چند قسمت را […]
تبلیغات درون فروشگاهی چیست؟
/در مقالهها /توسط fitاستند یکی از ابزار های تبلیغات درون فروشگاهی یکی از مؤثرترین انواع تبلیغات، تبلیغات درون فروشگاهی است. مطالعات و پژوهشها نشان می دهند که بیش از ۷۰ درصد تصمیمات خرید مشتریان در محل خرید گرفته میشود. با توجه به تبلیغات مناسب درون فروشگاهها و در نقطه خرید میتوان به نتایج مطلوبی در فروش و بازاریابی و […]
ویژگی های یک استند محصول اثربخش
/در مقالهها /توسط fit5ویژگی یک استند خوب هر روزه شما با انتخاب های متعددی بمباران می شوید. حتی یک کارگر ساده فروشگاه مواد غذایی هم می داند که بازار چگونه با هزاران برند مختلف در حوزههای مختلف پوشیده شده است. بنابراین شما چگونه می تواند مشتریان خود را ترغیب کنید تا از میان محصولات فراوان رقبا محصول شما را خریداری […]
طراحی محصول با ویژگی مناسب
/در مقالهها /توسط fitانتخاب رنگ استند مطالعات بازاریابی نشان می دهد که 90 درصد از قضاوت های لحظه ای در مورد برندها و محصولات فقط به رنگ بستگی دارند. هر جستجوی گوگل نتایج مختلفی در مورد روانشناسی رنگ ها به همراه دارد مانند برخی از اطلاعات کلی زیر: قرمز دلالت بر هیجان دارد. آبی نشانگر قابلیت اطمینان است. […]
ایده های جالب و خلاق در ساخت استند
/در مقالهها /توسط fitطراحی خلاقانه استند خلاقیت در طراحی استند در تمام زمینه ها و برای انواع محصولات قابل مشاهده است.در ادامه تعداد مختصری از این موارد را می توانید ببینید.