استند و تبلیغات در نقطه خرید و فروش استندها در انواع مختلف چوبی، فلزی، آکریلیک به عنوان یکی از ابزارهای POP به منظور ارائه نمای اضافی و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای یک محصول ، جدا از قفسه های راهرو سنتی محل خرید وجود دارند. این استندها اغلب در وسط راهرو های فروشگاه بزرگ […]
https://thefit.ir/wp-content/uploads/2020/03/images222.jpg225225fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-03-05 22:45:112021-06-22 19:19:41تفاوت تبلیغات در نقطه خرید و فروش
استند برای جلب توجه افراد کاربرد استند برای جلب توجه افراد و تاثیرگذاری بر روی آن ها برای خرید و تبدیل شدن به یک مشتری بی شک اهمیت خاص خود را دارد. انتخاب یک استند فروشگاهی مناسب مانند استند ایستاده ، استند رومیزی و … بسیار مهم است. استند باید بتواند افراد را متوقف کند. […]
استند نمایش محصول تبلیغات خلاق استند نمایش محصول چه کمکی به فروش ما می کند؟ نمایش محصول در هر فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است چرا که نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد. استفاده از انواع استند چوبی، استند فلزی، استند اکریلیک یکی از این راه های نمایش محصول است. ماهیت این استندها در صنایع […]
https://thefit.ir/wp-content/uploads/2020/03/shope-stand-e1583160421197.jpg300300fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-01-19 22:11:022021-06-22 19:20:10استند نمایش محصولات یعنی فروش بیشتر
استند و مزایای آن ایجاد یک مکان نمایش جذاب برای فروش محصولات می تواند مشتری را به سمت خود جلب کند. کالاهایی که دیرتر فروش می روند را تبلیغ کند. یک فروش جدید را اعلام کند یا محصولات جدید را برجسته کند. اگر نمای فروشگاه به گونه ای است که یک یا چند قسمت را […]
https://thefit.ir/wp-content/uploads/2015/10/Styx-آرشیپل.jpg700700fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2020-01-06 23:13:462021-06-22 19:20:21استند راهی آسان و سریع برای نمایش محصولات
استند یکی از ابزار های تبلیغات درون فروشگاهی یکی از مؤثرترین انواع تبلیغات، تبلیغات درون فروشگاهی است. مطالعات و پژوهشها نشان می دهند که بیش از ۷۰ درصد تصمیمات خرید مشتریان در محل خرید گرفته میشود. با توجه به تبلیغات مناسب درون فروشگاهها و در نقطه خرید میتوان به نتایج مطلوبی در فروش و بازاریابی و […]
5ویژگی یک استند خوب هر روزه شما با انتخاب های متعددی بمباران می شوید. حتی یک کارگر ساده فروشگاه مواد غذایی هم می داند که بازار چگونه با هزاران برند مختلف در حوزههای مختلف پوشیده شده است. بنابراین شما چگونه می تواند مشتریان خود را ترغیب کنید تا از میان محصولات فراوان رقبا محصول شما را خریداری […]
انتخاب رنگ استند مطالعات بازاریابی نشان می دهد که 90 درصد از قضاوت های لحظه ای در مورد برندها و محصولات فقط به رنگ بستگی دارند. هر جستجوی گوگل نتایج مختلفی در مورد روانشناسی رنگ ها به همراه دارد مانند برخی از اطلاعات کلی زیر: قرمز دلالت بر هیجان دارد. آبی نشانگر قابلیت اطمینان است. […]
طراحی خلاقانه استند خلاقیت در طراحی استند در تمام زمینه ها و برای انواع محصولات قابل مشاهده است.در ادامه تعداد مختصری از این موارد را می توانید ببینید.
https://thefit.ir/wp-content/uploads/2019/07/33.jpg539531fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2019-07-17 19:18:192021-06-22 19:21:25ایده های جالب و خلاق در ساخت استند
موضوعات مهمی که در اثربخشی استند باید به آن ها توجه کرد: استند و طراحی آن مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه اساسی نمود. هدف از طراحی نقطه خرید این است که قلب و ذهن مشتری را به تسخیر درآورده تا محصولات بیشتری را بفروشیم. تبلیغ در نقطه خرید رشد بسیاری در […]
https://thefit.ir/wp-content/uploads/2018/08/0001.jpg500500fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2019-07-09 09:22:342019-09-19 08:08:57چهارده راهکار برای اثربخشی بیشتر استند
استفاده از استند چه مزیت هایی دارد؟ این یک واقعیت است که استفاده از استند نمایش محصول می تواند به طور قابل توجهی باعث بهبود فروش محصولات شما شود. مطالعات نشان می دهد که بخش بزرگی از مصرف کنندگان اغلب تصمیمات خرید خود را درست زمانی که آن ها در محل خرید هستند و در […]
https://thefit.ir/wp-content/uploads/2018/11/Hopad-e1560694241960.jpg700700fithttp://thefit.ir/wp-content/uploads/2016/10/fit-logo-white2.pngfit2019-06-17 12:33:052019-08-24 12:35:53مزایای استفاده از استند
تفاوت تبلیغات در نقطه خرید و فروش
/در مقالهها /توسط fitاستند و تبلیغات در نقطه خرید و فروش استندها در انواع مختلف چوبی، فلزی، آکریلیک به عنوان یکی از ابزارهای POP به منظور ارائه نمای اضافی و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای یک محصول ، جدا از قفسه های راهرو سنتی محل خرید وجود دارند. این استندها اغلب در وسط راهرو های فروشگاه بزرگ […]
ویژگی های استند مناسب از دید حرفه ای ها
/در سایر, مقالهها /توسط fitاستند برای جلب توجه افراد کاربرد استند برای جلب توجه افراد و تاثیرگذاری بر روی آن ها برای خرید و تبدیل شدن به یک مشتری بی شک اهمیت خاص خود را دارد. انتخاب یک استند فروشگاهی مناسب مانند استند ایستاده ، استند رومیزی و … بسیار مهم است. استند باید بتواند افراد را متوقف کند. […]
استند نمایش محصولات یعنی فروش بیشتر
/در مقالهها /توسط fitاستند نمایش محصول تبلیغات خلاق استند نمایش محصول چه کمکی به فروش ما می کند؟ نمایش محصول در هر فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است چرا که نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد. استفاده از انواع استند چوبی، استند فلزی، استند اکریلیک یکی از این راه های نمایش محصول است. ماهیت این استندها در صنایع […]
استند راهی آسان و سریع برای نمایش محصولات
/در مقالهها /توسط fitاستند و مزایای آن ایجاد یک مکان نمایش جذاب برای فروش محصولات می تواند مشتری را به سمت خود جلب کند. کالاهایی که دیرتر فروش می روند را تبلیغ کند. یک فروش جدید را اعلام کند یا محصولات جدید را برجسته کند. اگر نمای فروشگاه به گونه ای است که یک یا چند قسمت را […]
تبلیغات درون فروشگاهی چیست؟
/در مقالهها /توسط fitاستند یکی از ابزار های تبلیغات درون فروشگاهی یکی از مؤثرترین انواع تبلیغات، تبلیغات درون فروشگاهی است. مطالعات و پژوهشها نشان می دهند که بیش از ۷۰ درصد تصمیمات خرید مشتریان در محل خرید گرفته میشود. با توجه به تبلیغات مناسب درون فروشگاهها و در نقطه خرید میتوان به نتایج مطلوبی در فروش و بازاریابی و […]
ویژگی های یک استند محصول اثربخش
/در مقالهها /توسط fit5ویژگی یک استند خوب هر روزه شما با انتخاب های متعددی بمباران می شوید. حتی یک کارگر ساده فروشگاه مواد غذایی هم می داند که بازار چگونه با هزاران برند مختلف در حوزههای مختلف پوشیده شده است. بنابراین شما چگونه می تواند مشتریان خود را ترغیب کنید تا از میان محصولات فراوان رقبا محصول شما را خریداری […]
طراحی محصول با ویژگی مناسب
/در مقالهها /توسط fitانتخاب رنگ استند مطالعات بازاریابی نشان می دهد که 90 درصد از قضاوت های لحظه ای در مورد برندها و محصولات فقط به رنگ بستگی دارند. هر جستجوی گوگل نتایج مختلفی در مورد روانشناسی رنگ ها به همراه دارد مانند برخی از اطلاعات کلی زیر: قرمز دلالت بر هیجان دارد. آبی نشانگر قابلیت اطمینان است. […]
ایده های جالب و خلاق در ساخت استند
/در مقالهها /توسط fitطراحی خلاقانه استند خلاقیت در طراحی استند در تمام زمینه ها و برای انواع محصولات قابل مشاهده است.در ادامه تعداد مختصری از این موارد را می توانید ببینید.
چهارده راهکار برای اثربخشی بیشتر استند
/0 دیدگاه /در مقالهها /توسط fitموضوعات مهمی که در اثربخشی استند باید به آن ها توجه کرد: استند و طراحی آن مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه اساسی نمود. هدف از طراحی نقطه خرید این است که قلب و ذهن مشتری را به تسخیر درآورده تا محصولات بیشتری را بفروشیم. تبلیغ در نقطه خرید رشد بسیاری در […]
مزایای استفاده از استند
/0 دیدگاه /در مقالهها /توسط fitاستفاده از استند چه مزیت هایی دارد؟ این یک واقعیت است که استفاده از استند نمایش محصول می تواند به طور قابل توجهی باعث بهبود فروش محصولات شما شود. مطالعات نشان می دهد که بخش بزرگی از مصرف کنندگان اغلب تصمیمات خرید خود را درست زمانی که آن ها در محل خرید هستند و در […]