تفاوت تبلیغات در نقطه خرید و فروش

استند و تبلیغات در نقطه خرید و فروش

استندها در انواع مختلف چوبی، فلزی، آکریلیک به عنوان یکی از ابزارهای POP به منظور ارائه نمای اضافی و قرار گرفتن در معرض بیشتر برای یک محصول ، جدا از قفسه های راهرو سنتی محل خرید وجود دارند. این استندها اغلب در وسط راهرو های فروشگاه بزرگ یا هر جای دیگری از فروشگاه که فضای باز وجود دارد ، ظاهر می شوند، آن ها محصول شما را از هم ریختگی راهرو محل خرید خارج می کنند. از تعامل فروشنده با خریدار که می تواند خرید را تحت تاثیر قرار دهد جلوگیری می کند. در کل گزینه های زیادی  را که مانع خرید هست را از بین می برد.

نقش استندها در این تبلیغات

استندها همچنین با ظواهر و انواع مختلف ایستاده و رومیزی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که نهایت احتمال اینکه یک خریدار محصول شما را نسبت به رقیب انتخاب کند را افزایش دهد. علاوه بر این ، ابزارهای  POP بسیار متنوع هستند و به اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. انواع مختلفی از ابزارهای  POP می توانند برای مدت زمانی در یک خرده فروشی تنظیم شوند. همچنین این ها از قفسه فروشگاه استاندارد شما قابل تنظیم تر هستند. این بدان معنی است که می توانند آن ها را برای هماهنگی با تبلیغات ، یک فصل یا تعطیلات طراحی کنند. محدودیت خلاقیت در مورد ابزارهای POP وجود ندارد.

تفاوت بین POP و POS چیست؟

در حالی که POP  و POS بسیار مشابه هستند، دانستن تفاوت این دو در زمان تصمیم گیری و استفاده از انواع آن مانند استند برای نمایش محصول خود مهم است. هدف هر دو ابزار POP  و POSجلب توجه بیشتر به برند تجاری شما است. نقطه فروش (Point of Sale) به‌اختصار POS و نقطه خرید (Point of Purchase) به‌اختصار POP است؛ این دو اصطلاح معمولا در صنعت مارکتینگ به‌طور جایگزین استفاده می‌شوند؛ اما تفاوت ظریفی دارند.

POS به تمام تمهیدات تبلیغاتی گفته می‌شود که در نقطه فروش مانند صندوق فروشگاه یا نزدیک آن دیده می‌شود. در مقابل POP مفهوم وسیع‌تری دارد. به‌صورت کلی به تمام تمهیدات تبلیغاتی در کل فروشگاه تا نقطه فروش گفته می‌شود.

معمولاً POS شامل استند (قفسه)هایی هستند که در محل پرداخت قرار دارند مانند  قفسه مجله و شکلات و آدامس هستند. یا گاهی  کالاهای بسته بندی شده ای مانند  برخی محصولات شیرینی پزی و   نوشیدنی هایی که را در این مکان ها تحویل می دهند و باعث تحریک تصمیم لحظه ای هنگام خرید مشتری می شوند. برندهایی با محصولات کوچکتر که ممکن است همیشه در صدر لیست خریدهای مشتری نباشند ، باید حتماً سرمایه گذاری در این بخش از  استند POS را در نظر بگیرند.

راهنمایی استفاده از استندهای POP

نقطه خرید در هر جای فروشگاهی است که مشتری با یک محصول در تعامل است. نقطه فروش جایی است که معامله واقعی انجام می شود. نمایشگرهای POP همه کاره هستند ، جنبه های بیشتری را برای محصول خود ایجاد کنید و خریدار را از سر در گمی نجات دهید. تصمیم گیری در مورد استند نمایش POP باید مبتنی بر مخاطب ، خرده فروش و محل نمایش باشد. همه روش های POP  با هم برابر نیستند، بنابراین حتماً روی یکی از آنها سرمایه گذاری کنید که به اهداف خاص استراتژی های تعیین شده خودتان برسید.

استند