انواع استند فروشگاهی مناسب محصول شما 

برای اینکه بدانید انواع استند مناسب محصول شما چیست، پیشنهاد می کنیم چند دقیقه ای از زمان ارزشمند خود را صرف این اطلاعات مقدماتی اما مفید کنید.

اولین موضوع انتخاب طرح مناسب استند شما است.

همواره از طراحی ساده اما جذاب برای استند فروشگاهی خود استفاده کنید. طرح های ساده و جذاب به شکلی که استند انتقال دهنده یک مفهوم اصلی باشد و شما را به هدفتان برساند. هدف از استفاده از استند، خود تعیین کننده چگونگی طرح آن است.

قیمت استند گل فلزی-استند فروشگاهی-قیمت استند چوبی-انواع استند فلزی-استند گل فلزی جدید-

دومین موضوع انتخاب نوع مواد اولیه کاربردی برای استند است.

انتخاب مواد اولیه کاربردی استند شما به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل متعددی در پاسخ به این سوال نقش دارند. نوع محصول شما، وزن محصول شما، و محل قرارگیری استند شما و در نهایت گاهی تعداد استند مورد نیاز شما تعیین کننده مواد اولیه می باشد.

در مواردی که محصولات سنگین تر هستند به عنوان مثال استفاده از استند های فلزی در وزن های بالاتر مطلوب تر می باشد،  در گاهی موارد می توان از ترکیب دو یا چند نوع  مواد اولیه بهره برد به عنوان مثال در استندهای آرایشی به منظور جایگذاری بهترمحصولات و زیبایی تاثیر گذار آن از ترکیب چوب و آکریلیک و گاهی در بدنه فلز استفاده کرد یا در محصولاتی مانند روغن موتور استند فلزی کاربرد بیشتری دارد و البته در برخی محصولات هم انتخاب با مشتری است و انتخاب های گوناگونی با توجه به نوع محصول در اختیار مشتری می باشد.

ترکیب فلز و چوب در دکوراسیون های جدید هم در خانه و هم در فروشگاه ها بسیار رایج شده است .

سومین موضوع انتخاب رنگ استند مورد نظر شما است.

در انتخاب رنگ تناسب رنگ استند با رنگ سازمانی شما یک پیشنهاد برای رنگ استند شما می باشد همچنین استفاده از استیکر های طرح لوگوی شما و یا طرح های جذاب روی محصولات تان بر روی استند می تواند در تاثیر گذاری برند شما در ذهن مشتری نقش مهمی داشته باشد.

استند فلزی-قیمت استند فلزی-قیمت استند گل جدید-قیمت استند چوبی جدید-ساخت استند-

چهارمین موضوع توجه به کیفیت مواد اولیه کاربردی در استند شما است.

در انتخاب استند به مواردی چون کیفیت مواد اولیه بسیار توجه کنید انتخاب نادرست مواد اولیه  هم از نظر نوع و هم از نظر کیفیت در اثربخشی استند شما حتی در کوتاه مدت تاثیر گذار است. با ساخت استندهای به ظاهر ارزان هزینه های گزافی را در آینده باید پرداخت کرد. این هزینه ها از آنجا شروع می‌شود که با توجه به کیفیت پایین مواد اولیه این استند ها در یک بازه زمانی نه چندان طولانی در فروشگاه ها از نظر ظاهری غیر قابل استفاده می شوند و یا استند فروشگاهی شما دچار مشکلاتی می شود که هزینه تعمیر و نگهداری بالایی را بر صاحبان کالا متحمل می کند.

در پایان چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با همکاران فیت در ارتباط باشید.